Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Elektroniczna skrzynka podawcza

2-gi Dom Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32 przyjmuje i załatwia sprawy dotyczące pomocy społecznej, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Sprawy prowadzone przez 2-gi Dom Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32:

  1. Pomoc społeczna:
    • przyjmowanie osób skierowanych do domu pomocy społecznej,
    • zapewnienie godnych warunków bytowych
    • świadczenie usług opiekuńczych, wspomagających, edukacyjnych,
    • prowadzenie raportów z dyżurów obowiązujących w placówce,
    • prowadzenie ewidencji mieszkańców,
    • prowadzenie dokumentacji socjalnej mieszkańców,
    • prowadzenie indywidualnych planów wsparcia mieszkańca.
    • prowadzenie spraw związanych z opieką medyczną i rehabilitacją w zakresie pomocy w korzystaniu ze świadczeń zdrowotnych przysługujących na podstawie odrębnych przepisów
  2. Sprawy administracyjne:
    • pobieranie opłat za pobyt w domu pomocy społecznej,
    • wydawanie zaświadczeń,
    • sprawy związane z ochroną danych osobowych,
    • sprawy związane z eksploatacją budynku,
    • sprawy związane z administrowaniem środkami rzeczowymi DPS,
    • sprawy związane z gospodarką materiałową,
  3. Sprawy kadrowe:
    • sprawy osobowe pracowników domu pomocy społecznej,
    • sprawy związane z bezpieczeństwem i higieną pracy
  4. Sprawozdawczość:
    • raporty z dyżurów
    • sprawozdania zgodnie z obowiązującym stanem prawnym, według odrębnych przepisów
  5. Archiwum:
    • akta osobowe pracowników,
    • raporty obowiązujące w domu pomocy społecznej,
    • akta osobowe mieszkańców, w tym dokumentacja socjalna mieszkańców wraz z indywidualnymi planami wsparcia,
    • protokoły ze spotkań zespołu terapeutyczno-opiekuńczego,
    • zarządzenia wewnętrzne dyrektora domu pomocy społecznej,
    • dokumentacja finansowa domu pomocy społecznej.
    • dokumentacja związana z eksploatacją budynku i gospodarką materiałową
  6. Działalność finansowa domu pomocy społecznej:
    • sprawy dotyczące działalności finansowej domu pomocy społecznej udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolującemu placówkę,
    • sprawy związane z rachunkowością, księgowością i obsługą kasową.

Tryb załatwiania spraw:

Przyjmowanie wniosków, skarg: dyrektor domu pomocy społecznej – w dni robocze w godzinach 9.00 – 15.00

Zaświadczenia dla pracowników – starszy referent ds. kadr w godzinach 8.00 – 16.00; starszy inspektor ds. finansowych w godzinach 8.00 – 16.00

Przyjęcie lub wypisanie mieszkańca, organizacja pogrzebu: pracownicy socjalni – w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00

Odpłatność za pobyt w domu pomocy społecznej: pracownicy socjalni – w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00; przyjmowanie opłat za pobyt w DPS: pracownicy działu księgowości – w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00

Sprawy dot. sytuacji finansowej, majątkowej, prawnej mieszkańców: pracownicy socjalni – w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00

Bieżące informacje o stanie zdrowia mieszkańca: lekarze zgodnie z terminarzem wizyt, pielęgniarki dyżurujące według grafiku

Inne informacje dotyczące mieszkańców: kierownik działu terapeutyczno-opiekuńczego przełożona pielęgniarek –w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00

Sprawy organizacyjne: kierownik działu terapeutyczno-opiekuńczego przełożona pielęgniarek, główny administrator – według właściwości sprawy w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00


Sposób załatwiania spraw:

Sprawy mogą być załatwiane drogą ustną lub pisemną.

Sprawy są rozpatrywane według kolejności ich wpływu oraz stopnia złożoności.

Podmiot udostępniający informację:
2-gi Dom Pomocy Społecznej w Łodzi
odpowiada: Lidia Leoniak
data: 31-01-2020
wytworzył: Agnieszka Wimońć
data: 31-01-2020
data: 31-01-2020
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 31-01-2020 - Edycja treści
  • 28-01-2020 - Edycja treści
  • 21-01-2020 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 151