Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
2-gi Dom Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32 przyjmuje i załatwia sprawy dotyczące pomocy społecznej, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Sprawy prowadzone przez 2-gi Dom Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32:
- Pomoc społeczna:
- przyjmowanie osób skierowanych do domu pomocy społecznej,
- zapewnienie godnych warunków bytowych
- świadczenie usług opiekuńczych, wspomagających, edukacyjnych,
- prowadzenie raportów z dyżurów obowiązujących w placówce,
- prowadzenie ewidencji mieszkańców,
- prowadzenie dokumentacji socjalnej mieszkańców,
- prowadzenie indywidualnych planów wsparcia mieszkańca.
- prowadzenie spraw związanych z opieką medyczną i rehabilitacją w zakresie pomocy w korzystaniu ze świadczeń zdrowotnych przysługujących na podstawie odrębnych przepisów
- Sprawy administracyjne:
- pobieranie opłat za pobyt w domu pomocy społecznej,
- wydawanie zaświadczeń,
- sprawy związane z ochroną danych osobowych,
- sprawy związane z eksploatacją budynku,
- sprawy związane z administrowaniem środkami rzeczowymi DPS,
- sprawy związane z gospodarką materiałową,
- Sprawy kadrowe:
- sprawy osobowe pracowników domu pomocy społecznej,
- sprawy związane z bezpieczeństwem i higieną pracy
- Sprawozdawczość:
- raporty z dyżurów
- sprawozdania zgodnie z obowiązującym stanem prawnym, według odrębnych przepisów
- Archiwum:
- akta osobowe pracowników,
- raporty obowiązujące w domu pomocy społecznej,
- akta osobowe mieszkańców, w tym dokumentacja socjalna mieszkańców wraz z indywidualnymi planami wsparcia,
- protokoły ze spotkań zespołu terapeutyczno-opiekuńczego,
- zarządzenia wewnętrzne dyrektora domu pomocy społecznej,
- dokumentacja finansowa domu pomocy społecznej.
- dokumentacja związana z eksploatacją budynku i gospodarką materiałową
- Działalność finansowa domu pomocy społecznej:
- sprawy dotyczące działalności finansowej domu pomocy społecznej udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolującemu placówkę,
- sprawy związane z rachunkowością, księgowością i obsługą kasową.
Tryb załatwiania spraw:
Przyjmowanie wniosków, skarg: dyrektor domu pomocy społecznej – w dni robocze w godzinach 9.00 – 15.00
Zaświadczenia dla pracowników – starszy referent ds. kadr w godzinach 8.00 – 16.00; starszy inspektor ds. finansowych w godzinach 8.00 – 16.00
Przyjęcie lub wypisanie mieszkańca, organizacja pogrzebu: pracownicy socjalni – w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00
Odpłatność za pobyt w domu pomocy społecznej: pracownicy socjalni – w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00; przyjmowanie opłat za pobyt w DPS: pracownicy działu księgowości – w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00
Sprawy dot. sytuacji finansowej, majątkowej, prawnej mieszkańców: pracownicy socjalni – w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00
Bieżące informacje o stanie zdrowia mieszkańca: lekarze zgodnie z terminarzem wizyt, pielęgniarki dyżurujące według grafiku
Inne informacje dotyczące mieszkańców: kierownik działu terapeutyczno-opiekuńczego przełożona pielęgniarek –w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00
Sprawy organizacyjne: kierownik działu terapeutyczno-opiekuńczego przełożona pielęgniarek, główny administrator – według właściwości sprawy w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00
Sposób załatwiania spraw:
Sprawy mogą być załatwiane drogą ustną lub pisemną.
Sprawy są rozpatrywane według kolejności ich wpływu oraz stopnia złożoności.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 31-01-2020 - Edycja treści
- 28-01-2020 - Edycja treści
- 21-01-2020 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 206